מערכת הדרכות אונליין – מאפי » תמיכה טכנית -

תמיכה טכנית



בעיות נפוצות:

נמחק לי הספר, מה לעשות? איך להשיג אותו שוב?
תוכל להוריד אותו מחדש, בדיוק כפי שעשית זאת בפעם הראשונה.
צפה בסרטון הוידאו שנמצא למעלה, ובו יש הסבר כיצד להתחבר למערכת ההדרכות ולהוריד את הספר למחשב או לסמארטפון.

אני לא זוכר את שם המשתמש שלי
שם המשתמש שלך זהה לשם המשתמש של המייל שלך (החלק שמגיע לפני סימן ה-@), שאיתו רכשת את אחד הקורסים או הספרים שלנו.
למשל, אם המייל שלך הוא myname@gmail.com, אז שם המשתמש שלך הוא myname.

אני לא זוכר את הסיסמא שלי או הסיסמא שלי לא עובדת
השתמש באופציית שחזור סיסמא.
אתה תקבל מייל עם קישור לאיפוס הסיסמא.

לא קיבלתי את המייל עם פרטי הגישה
תבדוק בכל התיקיות בתוך דואר האלקטרוני שלך ותיקיית ספאם במיוחד.
אם אתה עדיין לא מוצא את המייל, תמלא את הטופס מטה.

אני לא מצליח לראות (להוריד) את הסרטון או הספר
1. בצע רענון (Refresh) לעמוד ונסה שנית.
2. נסה לפתוח את העמוד בדפדפן אחר (Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer …)

הורדתי את קובץ הספר והוא לא נפתח
1. נסה להוריד את הקובץ מחדש. יכול להיות שאינו ירד בצורה תקינה עקב חיבור אינטרנט לא יציב.
2. וודא שהינך משתמש בתוכנת Adobe Reader לפתיחת הקובץ. תוכנות אחרות אשר פותחות קבצי PDF, לעיתים לא מסוגלות לפתוח את הקובץ, לכן חשוב להשתמש בתוכנת המקור.
את תוכנת Adobe Reader תוכל להוריד בחינם כאן: http://get.adobe.com/reader/

ההרצאה נעצרת באמצע הצפייה
1. המתן כ 20-30 שניות עד שהנגן יטען חלק מההרצאה ולחץ play.
2. אם האינטרנט שלך איטי, הורד את ההרצאה למחשב שלך.

אני רק שומע קול ולא רואה וידאו
זוהי תקלה שקוראת כאשר הקובץ אינו יורד בצורה תקינה. לרוב זה קורה עקב חיבור אינטרנט לא מספיק יציב, כגון חיבור אינטרנט דרך טלפון סלולרי. אנו ממליצים להוריד את ההרצאה עם חיבור אינטרנט ביתי, על מנת שהיא תגיעה בצורה תקינה.

אני לא מצליח להיכנס לפורום
על מנת להיכנס לפורום שמגיע לך יחד עם הקורס או הספר שרכשת, עליך לבצע את הנחיות הרישום לפורום שנמצאות בתפריט הבונוסים של הקורס או הספר שרכשת.
תוכל למצוא את תפריט הבונוסים בצד שמאללמעלה, לאחר שתיכנס לעמוד הקורס או הספר שאל הפורום שלו תרצה לקבל גישה.

בעיות אחרות

במידה והינך נתקל בבעייה טכנית כלשהי של צפייה בהרצאות הקורס, קריאה של חומרי העזר או הרשמה לפורומים, אנא רשום את הבעייה שלך בטופס הבא בצורה מפורטת ואנו נדאג לעזור לך לפתור את הבעייה שנתקלת בה.
אנו נחזור אליך תוך 3 ימי עבודה, לאחר שנבדוק את פנייתך.

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא הבעיה

מוצר

אתה צופה בהרצאות דרך המחשב או הסמארטפון?

במידה ואתה מתחבר מהטלפון, איזה טלפון יש לך?

תאור הבעיה