צור קשר


תשובות לשאלות נפוצות:
(לחץ על השאלה שמעניינת אותך כדי לקרוא את התשובה)

רכשתי את אחד המוצרים ויש לי בעיה או שאלה
בשביל לקבל מענה הכי מהיר, השתמש בדף “תמיכה טכנית” של המערכת אונליין.
תמיכת האונליין היא המענה הכי מהיר לכל שאלה שתהיה לך לגבי אחד המוצרים שרכשת.
אני מתכנן לרכוש את אחד המוצרים ורוצה לשאול שאלה לפני הרכישה

בעמוד של כל מוצר יש חלק של שאלות ותשובות נפוצות שקשורות לאותו מוצר. שם אנו מרכזים את התשובות לשאלות הכי נפוצות שרלוונטיות לאותו מוצר. יש סיכוי גדול ששם תמצא תשובה לשאלה שלך.
לחץ כאן על מנת לראות את כל המוצרים.
בחר את המוצר הרלוונטי ומצא בדף את החלק של שאלות ותשובות.

איך אני מוריד את עצמי מרשימת התפוצה?

יש לנו עמוד מיוחד שבו תוכל לבחור מאיזו רשימת תפוצה להסיר את עצמך ובאיזו תרצה להשאר מנוי.
לחץ כאן על מנת לעבור לדף ההסרה מרשימות התפוצה.

איך אני יכול לקנות את אחד המוצרים אם אין לי כרטיס אשראי?

הדרך היחידה לרכוש את אחד המוצרים ללא כרטיס אשראי - היא בעזרת העברה בנקאית.
בעזרת הבנק שלך (פקיד, אינטרנט, טלפון) העבר את הסכום המתאים בהתאם למחיר של המוצר שבחרת, לחשבון הבנק הבא:

בנק הפועלים 12, סניף 532 , מספר חשבון 30929
שם המוטב: ניוויז'ן הדרכות בע״מ

לאחר שתבצע את ההעברה, מלא את הטופס מטה עם הפרטים שלך, פרטי ההעברה, המוצר ומספר האסמכתה של ההעברה.
לאחר שנקבל את ההעברה (עד 3 ימי עסקים), תקבל מייל עם פרטי הגישה למוצר שבחרת.



במידה ולא קיבלת תשובה לשאלה שלך בעזרת התשובות הנפוצות, אתה מוזמן למלא את הטופס הבא ונשתדל לחזור אליך תוך 2 ימי עבודה.

צור קשר
שם מלא:
מספר טלפון:
דואר אלקטרוני:
שעות נוחות ליצירת קשר:
מהות הפנייה:
אימות פנייה:




.

אפשר ליצור איתנו קשר בדואר אלקטרוני: info@mapi.co.il

רוצה להגדיל ב-80% את ההצלחה שלך עם נשים?

קבל בחינם את המדריך
"המפתח להצלחה עם נשים"


המפתח להצלחה עם נשים

את הקישור למדריך, תקבל מייד לדואר האלקטרוני שלך.

:
: