(לחץ על השאלה שמעניינת אותך כדי לקרוא את התשובה)
תמיכת האונליין היא המענה הכי מהיר לכל שאלה שתהיה לך לגבי אחד המוצרים שרכשת.
בעמוד של כל מוצר יש חלק של שאלות ותשובות נפוצות שקשורות לאותו מוצר. שם אנו מרכזים את התשובות לשאלות הכי נפוצות שרלוונטיות לאותו מוצר. יש סיכוי גדול ששם תמצא תשובה לשאלה שלך.
לחץ כאן על מנת לראות את כל המוצרים.
בחר את המוצר הרלוונטי ומצא בדף את החלק של שאלות ותשובות.
יש לנו עמוד מיוחד שבו תוכל לבחור מאיזו רשימת תפוצה להסיר את עצמך ובאיזו תרצה להשאר מנוי.
לחץ כאן על מנת לעבור לדף ההסרה מרשימות התפוצה.
הדרך היחידה לרכוש את אחד המוצרים ללא כרטיס אשראי - היא בעזרת העברה בנקאית.
בעזרת הבנק שלך (פקיד, אינטרנט, טלפון) העבר את הסכום המתאים בהתאם למחיר של המוצר שבחרת, לחשבון הבנק הבא:
בנק הפועלים 12, סניף 686 , מספר חשבון 30925
שם המוטב: ניוויז'ן הדרכות בע״מ
לאחר שתבצע את ההעברה, מלא את הטופס מטה עם הפרטים שלך, פרטי ההעברה, המוצר ומספר האסמכתה של ההעברה.
לאחר שנקבל את ההעברה (עד 3 ימי עסקים), תקבל מייל עם פרטי הגישה למוצר שבחרת.
במידה ולא קיבלת תשובה לשאלה שלך בעזרת התשובות הנפוצות, אתה מוזמן למלא את הטופס הבא ונשתדל לחזור אליך תוך 3 ימי עבודה.
כמו כן, אפשר ליצור איתנו קשר בדואר רגיל, דואר אלקטרוני, טלפון, פקס.
מספרי טלפון ופקס:
טלפון: 03-5701140
פקס: 072-2578654
דואר אלקטרוני: info@mapi.co.il
כתובת למשלוח דואר:
ת.ד. 5527
הרצליה, מיקוד 4615401.